Založ si blog

Archív: apríl, 2015

BRATISLAVA

V Bratislave som sa narodil a aj keď som detstvo prežil v obci sedem kilometrov od BA, tak všetko podstatné vrátane práce, úradov, obchodov aj zábavy sme nachádzali v BA. Nuž a od 14tich tu 32 rokov nepretržite žijem, tak trochu snáď Bratislavčan som. Idem písať niekoľko postrehov, ktoré som si uvedomil, až keď som sám začal veľa cestovať po svete. Veľa mi povedali […]

Pokračovanie článku

Ťažký život DJa

V mladosti som býval pomerne úspešný DJ, a aj keď už sa hraniu po nočných kluboch a baroch pomerne striktne vyhýbam, stáva sa mi, že si ma objednajú ako DJa na súkromnú párty, kde chcú napríklad 80s hudbu. Niekedy zasa firemný večierok, keď chcú oldies párty, ba dokonca som v posledných rokoch odohral aj niekoľko svadieb. A to je aj téma tohto blogu, ktorý je celkom […]

Pokračovanie článku

Prečo rádiá hrajú to čo hrajú

Celé roky som odolával diskusii o tom, čo a prečo sa hrá v rádiách. Mám teraz na mysli najmä laickú diskusiu. Ja som totiž ten hudobný dramaturg, ktorého hudobníci, novinári ,ale aj bežní milovníci populárnej hudby kritizujú za to, čo sa hrá v slovenskom éteri. O mesiac to bude 9 rokov, čo riadim hudbu v Jemných. Len pre toto rádio sme uskutočnili viac ako 30 […]

Pokračovanie článku

Cesta do Prahy

Už pred rokmi mi niekto prirovnal život k diaľnici. Život ako taký je pre mňa skutočne cesta. Keďže pomerne často jazdím autom do Prahy tak som si uvedomil, že pri troche predstavivosti mi skutočne príde cesta touto diaľnicou ,ako cesta životom. Vo všeobecnosti je tá diaľnica komfortná .Štandardne ju prejdeme za optimálny čas, celkom v pohode ubehne cesta, často býva […]

Pokračovanie článku

Som konšpirátor ?

V poslednom období sa mimoriadne často stretávam v dennej tlači, ale aj na sociálnej sieti s termínom konšpirátor. Niekedy sa ten termín používal, keď niekto tvrdil, že Kennedyho zabili mimozemšťania, alebo že Hitler žije v Argentíne a vyvíja jadrovú bombu. Proste jednoznačné bludy. Ale termín konšpirátor začala istá skupina ľudí vyťahovať a nálepkovať nim […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 39
Celková čítanosť: 183258x
Priemerná čítanosť článkov: 4699x

Autor blogu

Kategórie