Založ si blog

Archív: marec, 2015

Je zdravá strava naozaj kľúčom k zdraviu?

Úmyslom nasledujúcich riadkov nie je v žiadnom prípade nikoho edukovať. Len sa chcem podeliť o moje vlastné skúsenosti a z veľkej časti aj o poznatky, ktoré som nadobudol od mne blízkych ľudí na mojej ceste životom. Dnes je veľmi trendy- zdravé, alebo ak chcete racionálne stravovanie. Nákup kvalitných bio potravín, rozličných ekologických produktov je v posledných […]

Pokračovanie článku

Handzuš, Škrtel a iní

Tak veľmi mám rád, keď za rozhodnutiami ľudí je srdce. Mám taký úprimný obdiv k hokejistom typu Chára alebo Handzuš, ktorí v minulosti a dúfam, že aj v blízkej budúcnosti prišli reprezentovať krajinu napriek vyššiemu veku, množstvu odohratých zápasov v ťažkej NHL a často aj nie optimálnemu zdravotnému stavu. Osobne nepoznám spomínaných hokejistov osobne, […]

Pokračovanie článku

Vytriezvenia

V 80 tych rokoch som bol až fanaticky inšpirovaný Spojenými štátmi. Keď som v roku 1984 pozeral na ORF1 záverečný ceremonial letných olympijskych hier v Los Angeles a videl spievať Lionela Richieho hit All night long a z tribúny mu mával prezident Reagan, tak som sa v prítomnosti spolužiakov z gymnázia od dojatia rozplakal. Aj v maturitnom ročníku v roku 1986 som […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 39
Celková čítanosť: 186631x
Priemerná čítanosť článkov: 4785x

Autor blogu

Kategórie