Založ si blog

Archív: september, 2020

Jednej noci v Charlie´s pube / z pripravovanej knihy DJ/

S Hlavičkom sme boli stále kamoši, naďalej ma chránil. Pri mne bol vždy OK. Raz prišiel za mnou s jednou dievkou, ktorá s ním zjavne dobre vychádzala. Povedal mi len: „Flebi, chcem ťa zoznámiť s mojou kamoškou“. Taká robustnejšia dievka mi podala ruku a povedala, že sa volá Magda. Bola to dcéra predsedu vlády Slovenskej republiky. Po asi 3 mesiacoch prišlo […]

Pokračovanie článku

Jedna diskotéka v roku 1985 /z pripravovanej knihy DJ/

Stano Konečne som mohol legálne uvádzať diskotéky. Vedel som, že musím zlepšiť technické vybavenie. Kúpiť modernejšie svetlá, mať dobré výkonné repráky a tak. Do môjho života vstúpil svojrázny rodák z mojej rodnej obce menom Stano. Tento chlapík mal rád pop music, ale hlavne bol hi-fi fanúšik a výborne sa vyznal v elektrotechnike. Vedel pomocou spájkovačky […]

Pokračovanie článku

Rok 1992 (z pripravovanej knihy DJ)

Začiatkom roku 1992 som bol konfrontovaný z doteraz najhoršou pracovnou skúsenosťou. V súkromnom živote sa nám udiala fantastická vec a síce s pomocou môjho otca sme sa dostali za smiešny peniaz k trojizbovému bytu v Petržalke. Bolo to niečo neuveriteľné, bol to zázrak, keď sme sa mladá rodina, moja krásna žena a 2 ročný synček presťahovali do vlastného bytu! […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 39
Celková čítanosť: 186634x
Priemerná čítanosť článkov: 4785x

Autor blogu

Kategórie