Založ si blog

Tak veľmi to chcel, až mu to dali!

Toto je duchovný message,alebo ak chcete zamyslenie. Nejedná sa o intelektuálny postreh a nie je preto očakávané, že to ľahko uchopíte mysľou. Je však v poriadku, keď to Vaša myseľ neberie-sám som žil väčšiu časť života v domnení, že musím všetko uchopiť mysľou, mať vedecké dôkazy a podobne. Až zhruba po tridsiatke som začal chápať, že VŠETKO má svoj presný zmysel.

Podelím sa s Vami o jednu skúsenosť a síce, že keď niečo v živote veľmi chceme, tak to aj dostaneme. Ale pozor-to nefunguje len tak, tá túžba musí byť vskutku obrovská, musí sa jednať o cieľ, pre ktorý by ste naozaj urobili čokoľvek. Ak myslím čokoľvek tak vskutku ČOKOĽVEK! A ONI Vám to potom dajú! Toto je téma tohto blogu, to moje zistenie, že , keď niečo chcete, naozaj úpenlivo, strašne, pripadne trpezlivo celé roky a naozaj intenzívne a úprimne, tak Vám to dajú.

Lenže, oni nám  dávajú to ČO POTREBUJEME a nie to ČO CHCEME! Preto sa z času na čas pri našich túžbach môžu objaviť takzvané side effects, vedľajšie účinky. Ponúknem Vám zopár skutočných prípadov na lepšie pochopenie. Manželský pár  z nášho okolia mal intenzívnu a najmä dlhoročnú túžbu mať dieťa. Poviete si, to máme takmer všetci. Lenže v tomto prípade išlo podľa lekárov o neplodný pár a ich snaha otehotnieť trvala desaťročia. Až na prahu štyridsiatky im to z hora DALI a oni na neopísateľnú radosť boli v očakávaní. Vraveli, mali sme takú silnú túžbu, že to jednoducho muselo prísť. A skutočne to prišlo, dieťatko prišlo na svet, avšak aj s downovym syndrómom. Moja známa bola v mladosti atraktívna dievka. Chalani sa z nej išli zblázniť. Ona s nimi síce koketovala, ale mala jedinú silnú vnútornú túžbu. Vydať sa za „princa“ mať vlastné služobníctvo a nemusieť nič robiť. Znie to bizarne, ale nehodnoťte to. Aj tejto dáme sa sen splnil. Ona si naozaj vzala staršieho cudzinca a naozaj žije na „zámku“ v skutočnosti ide o niekoľko poschodovú vilu so služobníctvom. Na dvore je odparkovaných niekoľko luxusných aut. Tiež však jej to dali s bonusom. Z manžela sa vyfarbil tyran a majetnícky psychopat. Zo spokojného života mladej ženy sa stal občas boj o prežitie, ale tá neodolateľná túžba po naplnení sna jej nedovolila dodnes sa toho materiálneho blahobytu vzdať. Opäť sa jej sen však naplnil.

Sú však aj iné príklady, kedy Vám to zhora dajú a tie side effects navonok nie sú. Je to môj príbeh. Od detstva som sa túžil stáť moderátorom v rádiu. Lenže vyrastal som v 70tych a 80tych rokoch a rozhlas sme mali jeden, aj tam hrali pesničky , ktoré ma nebavili a môj sen sa zdal nerealizovateľný. Kým chlapci hrali vonku futbal, ja som si písal týždeň čo týždeň foneticky americkú hitparádu a v detskej izbe do stolnej lampy, ktorá slúžila ako fiktívny mikrofón, som len mojim predstavám uvádzal hity od Michala Jacksona a Diany Ross. Tomu snu neveril nikto a asi ani ja sám. Ale opäť, pretože som po tom túžil úpenlivo, oni mi to dali a celé roky si žijem svoj sen a moderujem v rádiách vlastný hudobný program, kde ešte aj dnes sa mi takmer denne v spomienkach objaví tá detská izba s tou zaprášenou stolnou lampou.

Na záver mám pre Vás aktuálny prípad človeka, ktorý tiež tak silno sníval, až mu to dali. Myslím, že aj na jeho vlastne prekvapenie. Je to náš premiér. Celé posledné roky sa zblízka díval, ako sa robí politika v našej krajine. Vždy mal pocit, že sa to dá inak, a že by to on vedel lepšie. Myslím, že v tomto prípade treba spomenúť aj zákon rezonancie, ide v ňom o zrkadlenie, veľmi častý jav v životoch ľudí. Spravidla nám totiž vadia ľudia, ktorí nám zrkadlia. Preto máte väčšinou životného partnera, ktorý ma rozdielne povahové vlastnosti. Dvaja impulzívni ľudia, prípadne dvaja celkom utiahnutí ľudia a podobne, sami uznáte , že by to asi nefungovalo. Nuž a keď vám naopak niekto veľmi vadí, tak spravidla vám ten človek len niečo zrkadli, niečo mate podobné , prípadne vnútorne nespracované. Treba si to len uvedomiť, správnejšie TREBA sa uvedomiť.

Späť k premiérovi. Tomu celé roky tak neuveriteľným spôsobom vadí bývalý premiér, že keď sa nato pozriete duchovne, uvedomíte si tu patologickú túžbu po moci, kamerách a možnosti vydávať rozhodnutia, tak vám musí byt hneď jasne, že ide o zrkadlenie. Teraz je jedno, či ten je ľavicový, ten pravicový, či ten kradne alebo nie. Je to jedno-tí ľudia sa nevedia vystáť, lebo si zrkadlia. Sú mentálne jeden ako druhý!

Nuž a zakončím to tým, čím som začal. Igor M strašne túžil po moci, vo voľbách, aj roky predtým urobil asi naozaj všetko, aby sa tam dostal. Urobil zjavne viac ako Kiska, alebo Truban. A prišiel spravodlivý výsledok- on tie voľby s prehľadom vyhral. ONI mu to zhora dali, lebo po tom strašne túžil. Ale dali mu to aj s „bonusom“. Ten sa volá COVID 19:(

Lipnutie

14.12.2022

Lipnutie je vždy a v každej situácii negatívne. Časté býva lipnutie v partnerskom zväzku. Aj keď majú partneri medzi sebou láskou naplnený harmonicky vzťah, lipnutie ho môže len narušiť, v horšom prípade celkom zničiť. V prípade, keď sa partneri rozídu, pretože láska vyprchala a jeden z partnerov naďalej lipne na bývalom partnerovi, ide o silne patologicky jav. [...]

Tuzex

20.09.2022

Detstvo aj dospievanie som prežil v obci v bezprostrednej blízkosti nášho hlavného mesta. V tom období, na prelome sedemdesiatych o osemdesiatych rokov minulého storočia, bol u nás v krajine akútny nedostatok určitého druhu tovaru. Dalo by sa vlastne povedať, že všetkého tovaru. Optikou mladého chalana sa to prejavilo najmä v móde, teda v obliekaní a samozrejme [...]

Nole

09.01.2022

Myslím, že už od roku 2008 chodím s celou rodinou za dvojicou ľudí, manželmi, ktorí žijú v chalúpke v hlbokom lese nad Terchovou. Tí ľudia sa rozhodli, žiť mimo civilizácie bez elektriny a wifi, ale to nie je v tomto príbehu teraz podstatné. Postupne týchto manželov objavili stovky pútnikov, alebo ak chcete hľadačov zo Slovenska aj Čiech. Nikomu nevadia so svojim [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 39
Celková čítanosť: 183431x
Priemerná čítanosť článkov: 4703x

Autor blogu

Kategórie